Bad uppdate

Hejsan =)
Sorry för dåliga uppdateringar men har inte junnit skriva nått idag!
Dagen började iaf med att å upp vid kvart över 7.
Då klädde man på sig och sen gick ut till stallet.
Där mockade man och fixat mat till Duchess . Sen släppte ut min  söta ponny <3 :)
Sen åkte vi kl kvart över 8!
Kom fram till Vesterås vid halv 11.

Och ni som undrar va jag gör här så ska ni nu få veta. Jossan är här o tränar för Louise Haaga och då är jag med o hjälper till coh så!
Och nu undrar ni säkert varför inte jag är med o tränar så nu får ni en anledning till de också.
Den är för att jag tycker de är lika bra träning för Jenny som för Louise JUST NU !!! Men jossan gillar louise mer så därför åkte hon själv!
Asså Lousie är ju bättre tränare än Jenny men just nu så känns de som om jag mest behöver träna titthinder och de kan jag ju göra för Jenny också! Och Lousie är dubbelt så dyr så då känns de lite bortkastat  med pengar!
Så är de JUST NU men de kan ju ändars fort...

But back to the life now ;)
När vi kom till Skäst iaf så packade vi ur allt och jossan ställde in theo.
Sen så kollade jag när josse skulle rida och sen satt man o sola i typ en halv timme!
Sen åkte jag o mamma till affärerna o shoppade lite ;)
Det blev först att gå på Hööks. Där köpte man ett par benskydd , tröja, nummerlapp och nått mer som jag inte kommer ihåg xD
Sen gick vi in på Inter Sport för jag hade glömmt mina kortbyxor hemma så vi fick köpa nya! (eftresom de är så varmt!!)
De blev iaf ett par svarta sånna i märket PUMA :D Blev även en svart bikini nu när de börjar bli sommar så är de bra att ha ;)
Ja men sen åkte vi till ica o handlade lite :P
Sen åkte vi o cheka in på hotellet.
Sen nu sitter man här i en fotölj och gottar sig med chips och fanta, det är ju faktist lördag! :D hihi
Ja men snart ska vi åka tillbaka till skästa o kolla när jossan hoppar!

Bilder på de jag har köpt kommer ikväll eller imon och så lite mer smått och gott ;)
Det jag kan bjuda er p ånu är två till filmer från igår, fast dom här är lite kortare!



(igga va jossan säger)



Hörs senare idag!
Puss :*

Skrivet av: e

Hallå Hallå! :D:D



Jätte fin blogg sötnos, allt bra med dig? <3 Kram!

2010-05-22 @ 18:42:49
Bloggens namn: http://ellenorsworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0