I'm back :D

Hejsan alla kära läsare :*
NU ÄR JAG TILLBAKA =D Eller jag är på halvtid.
Jag hade tänkt att göra ca 1-2 inlägg per dag nu i 2 veckor till men sen när de är sommarlov ska jag försöka bättra mig  :)
Eller vi får se men de är va jag har tänkt just nu iaf.
En sak till jag har tänkt på är att göra fler video inlägg :) och lägga in mer bilder.
Hade även tänkt att inte skriva så mycke va jag har gjort utom lite mer nyheter och sånnt!
Låter de bra? Eller ska jag hålla mig till de vanliga?:P
Ja men nu kommer iaf lite bilder från min mobil för jag orkar inte skriva allt jag ahr gjort sen sist jag bloggade! x)


ME :)


Om man kollar lite snabbt på den här bilden tycker jag att jag ser lite ut som Anna Bergendahl xD HAHA





DAGENS OUTFIT:

(Jag ser LITE muppig ut på den där bilden då xD)

______

Kom även nyss på att de snart är juni och de betyder att de är dags för:


Den här månadens blogg alltså juni kommer se lite annorlunda ut.
Så jag drar ''redlerna'' nu då, sen är de bara att anmäla sig :))

Hur man anmäler sig!

*Komentera detta inlägg. I komentaren ska de finnas med:
*Ditt namn och din bloggs namn.
*En bra anledning varför just du ska bli månadens blogg.

För de är nämligen så här den här månaden att de är den som skriver bäst ''anledning'' som vinner :)
(Jag ut ser en vinnar och de kan inte över klagas!)

Det man vinner!

Du får en länk i min meny. Och ett helt eget inlägg på min blogg.
Ja du får alltså skriva exat va du vill i ett inlägg på min blogg.
Det kan va t.e.x reklam för din blogg, va du tycker om mig, va du tycker om dig själv eller varför inte en förklaring varför just kissie är den största bloggerskan. Ja de var bara exempel, du får skriva exat va du vill.

Jag ut ser en vinnare den 1 juni!


Så nu vet ni hur de går till den här månaden!
Så nu är de bara att anmäla sig!
Ju längre och desto finare ''anledning'' du skriver har du större chans att vinna! :)





Skrivet av: Carro

Caroline

du vet vad min blogg heter ;)

för att den är bäst! :)

2010-05-27 @ 22:14:24
Bloggens namn: http://mariacarolineforss.blogg.se/
Skrivet av: lovisajohansson

hej frida jag är gärna med :)

jag skulle vilja vinna för att jag är bäst haha nej då, och du jag länkar din blogg om jag vinner ! :D

kram lovisajohansson

2010-05-28 @ 15:39:41
Bloggens namn: http://youknowlovisa.devote.se
Skrivet av: madeleine

för att jag tycker att du och din blogg är sötasst<3 haha

2010-05-28 @ 20:55:10
Bloggens namn: http://madeleineskott.blogg.se/
Skrivet av: emeliebrander:)

hejsan frida ! :)

jag skullle vilja vinna för att ... jag vet inte :o

men du verkar ha många besökare för du verkar vara en sjukt snäll tjej satt :)

2010-05-29 @ 23:17:32
Bloggens namn: http://justemeliee.blogg.se/
Skrivet av: Ajmanda

Okej kan jag va med fast jag vann förra gången ? ;)

A iallafall min blogg behöver mer besökare och jag gillar din blogg :D<3

2010-05-31 @ 20:21:04

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0