Bad update

Hejsan , sorry för dåliga uppdateringar but here it comes :D
Ja imorrse så såg jag ju på Starstruck och den va as bra..
Men jag tycker att jag är lite töntig för när hon på filmen grät för hon hade blivit sviken grät jag också , haha..
Jaja sen så åt man lunch.
Sen skrev ajg lite på min novell.
Sen skulle jag gå utr o göra i ordning duchess för hoppträning på klubben.
Och som vanligt tog de väl en halv timme att fånga henne och sen när hon hade kommit in så borstade jag henne och sen skulle jag kratsa hovarna.
Men då hade hon tappat en framsko :((
Så de blev ingen hoppträning ://
Men jag följde med dit och hjälpte till på banan.
Och då var Sara bruhn där och vi hade ju lite roligt , haha!
Ja men sen så åkte man hem och nu sitter man väl här!
Snart ska jossan och mamma åka nån stans så då+ blir man själv hemma (y´´ hehe
Nej men sen kommer Anna-Lena också :D kul

Ne nu har jag inget mer att skriva så ni får några GAMMLA bilder ist ! :D











Nej nu orkar jag inte ladda upp nåra fler xD

Pusssii :*



Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0