Hoppgrupp ikväll

Hejsan ! =)
Dagen började med skolan.
Den va väll rätt kul :D
Jag klartade matte testet så jag slapp sitta kvar ;)
Ja men när man kom hem så åt jag en glas, hoppade liet studsmatta o sen satte mig här ^^
Ska snart börja träna in för provet IMORGON !!!!!
Ja men sen ska jag väll ut o mocka och de vanliga.
Sen ikväll är de hoppgrupp med duchess :D kul
Ja men nu har jag inget mer att säga tror jag ^^
Har fortfarande inte fått nått förslag på vad jag ska ge för design hjälp , så jag venne om de blir nått.
Menmen..

Pusssiii


Skrivet av: amandaa

jag vill veta hur man lägger in en låt ;) hehe

2010-05-05 @ 14:53:51
Skrivet av: MyzaaN

Va kul att du vill vara med i veckans bloggare,

får önska dig lycka till!

2010-05-05 @ 21:39:26
Bloggens namn: http://myzaans.se

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0