Tävling

Hej!
Sorry för dåliga uppdateringar. Men jag har bra anledningar eller va men ska säga x)
Så ni får höra lite kort nu ;P

Lördag:
Amanda kom ju vid 11, då hoppade vi lite studsmatta. Sen gick vi ut o putsade och packa. Sen vid 12 så åt vi lunch. Efter maten gick vi väll ut o gjorde klart i stallet ;) Sne så gick vi väll in och bakade chokladbollar :D MUMSIGT! Ja men sen kommer jag inte ihåg va vi gjorde. Tror vi hoppade studmatta eller hoppade hinder eller nå :P Sen duschade vi hästarna vid 3. Sen blev lite sena men sen skulle vi till kusinerna. För Oscar en av min av mina kusiner som fyllde 12. Ja men sen när vi var där så dampade vi väll runt och lite sånnt XD Sen åkte vi hem vid halv 8. När vi kom hem så hoppade vi studsmatta till typ halv 9 eller nå :P Ja sen gick vi in o sjöng singstar och sen typ la oss vid 10 över 10 eller nå sånnt ;P Sen babblade vi typ en halv timme. Sen sov vi ;) (Amanda sov hos mig)

Söndag:
Gick upp 7,30, klädde på mig, väckte amanda och sen gick ut till stallet. När man kom till stallet så hade jag en snäll syster som hade knoppat åt mig =D Så då borstade  jag och satte på transport skydden och täcket ;P Sen åkte vi 8,30. I stan hämmtade vi upp Carro också ;) Ja men sen kom vi till tävlingen vid halv 10 eller nå sånnt.
Då gick man o anmälde och kolla banan och lite sånnt. Sen tog man väll ut Duchess , red fram och sen startade. Och de gick as bra. Var lite nervös innan men sen gick de bättre och min ponny var bäst SOM VANLIGT  =D Så vem vann då? Jo JAG OCH VÄRLDENS BÄSTA PONNY =D<3333 Superduper :D Ja men sen så red man ärvarv och sen travade av o lastade in :P eller innan vi lastade in så skulle vi vetrinär besikta för de var regional LB. och då var de VÄRLDENS pettigaste vetrnär... Hon kollade i duchess mun och då hade hon typ ett litet sår i mungipan. Och då tänkte hon säga att jag inte fick starta bara för de... Men då sa hon ''jag släpper igenom dig den här gången'' värsta dampigt xS Menmen ... Sen iaf så tog vi ut henne när jag hade gått banan . Sen red ajg fram och de där och hon var super fin på fram hoppningen. Och de var hon även inne på tävlings banan :) Fast hon rev 3an :/ Men de var mitt fel tror jag .. Men sen travade och skrittade jag av henne. sen åkte vi hem.. Sen när vi kom hem så började jag mocka och fixade mat och allt de där. Sen åkte amanda hem också ;P Sen när jag ahde packat upp allt o var klar i stallet så gick jag in o satte mig här typ på en gång x)

JAG ÄR IAF SUPER NÖJD MED MIN PONNY <33333 :D

Vi hade inte systemkameran med oss så de kommer lite mobilbilder från idag.
Senare ikväll ska jag även ladda in filmerna. :P


Duchess är bäst <3333 :D




Snygga rosetten jag fick ;)


Placketen .


Fick även en agria cup placket :D


Visst var duchess snygg i manen när vi kom hem !? XD LITE krullig eller vad x)) hihi
Men hon va söt <333


Nu måste jag ut o ta in hästarna hörs senare ikväll :P


Pusss





Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0