VARMT !!! :D

Hejsan hoppsan :)
Nu kommer lite uppdateringar från mig.
Åkte ju in till dalahoppet vid halv 2 ungefär. Sen var man där o kolla i två timmar.
Blev inte så många kort tagna för jag satt och njöt i solen ist! Och även idag satt vi långt ifrån så de blev inte så bra kort!
Menmen.. det var iaf skit skönt att sitta där på gräset med solen i ansiktet och kolla på hästarna :)
Och sen var de en lite unge som badade naken i vattenpölen.. De såg faktist väldigt skönt ut även om de inte var så frächt vatten xD
Jaja sen åkte iaf jag o pappa hem och då skulle jag longera duchess och de gick bra :P
Fast de va lite jobbigt åt henne i den här värmen! Hon skötte sig iaf!
Sen så släppte jag ut henne ihagen igen och sen gick jag in och satte mig här.
Sitter även och äter jordnötter xD Kännde att jag behövde lite salt i mig när de är såhär varmt...
Just nu är de 22 grader här!!!!!!! Jätte skönt verkligen :D
Nu ska jag nog ta fram mina kläder tills imorron och sen duscha Duttan :D

Vi hörs senare!
Puss


Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0