Wipeout

hej igen!
Nu har man nys skollat på wipeout ;)
Och nu kollar man på ballar av stål, de e lite kul x) hehe
Men ska väll snart plugga lite och sen hoppa in i duschen .
Sen blire läsa och sen sova tror jag väll.
Måste bara säga en tråkigt sak!
Mitt photshop går ut om 3 dagar :(
Så jag sitter och gör så mycke jag kan i de nu xD


Ska dra nu , puss.
De här va sista inlägget för idag men de är ju lite tidigt att säga godnatt nu ^^ hehe
Så de blir inget godnatt men ni får klara er utan det ;D

Skrivet av: madeleine

tack, du är också jättefin, Frida!

vilket sammanträffande med lampan, den är också fin! :D <3

2010-05-02 @ 21:24:35
Bloggens namn: http://madeleineskott.blogg.se/
Skrivet av: amandisen

om du vill, kan du göra en photoshopbild (stavning) på mig eller mig och michel då ?<33 hehe

2010-05-03 @ 15:25:28

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0