09:28

Godmorgon!
Igår så var vi på tyg marknaden .
Där kan man sy upp i prensip vad som helst och dom gör det efter ens kropp.
Så jag sydde upp en dress typ, 8 tävlings skjortor och 2 kavajer.
Så nu gör dom det efter min kropp sen är det färdigt att hämta om 3 dagar.
Och det kostar inte så mycke heller :D Kanske halv priset mot de hemma !

Jaja sen efter de så åkte vi till ett ställe och åt lunch.
Där hade dom också massa små affärer så jag köpte några saker =)

Dagens planer är väl FEJK MARKNADEN :D
Mitt favorit ställe här i Kina, haha ;D

Ne nu ska jag äta frukost :P
Hörs senare!

Ps: Jag saknar min AMANDA <3 (L)

Skrivet av: du är saknad <333

saknar dig mer älskade vän <3333 (L)

2010-11-02 @ 15:12:05
Bloggens namn: http://amandaking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0