6 nov

Hej!
Idag har vi varit på barbie huset. Alltså 5 vånigar med bara BARBIE, rätt coolt faktist :))
Jag köpte ju inget där direkt eller jo en glass men de räknas ju inte. haha.
Aja på vägen hem gick vi förbi en affär som hette Yoni Qlo tror jag.
Där köpte jag iaf en tröja :)

Sen så gick vi väl hem och då blev de att göra läxor.....
Är iaf snart klar och de är ju tur de eftersom vi åker hem på tisdag.,

Matte och tyska boken...




Jaja, nu ska jag gå och lägga mig tror jag!
Puss o Godnatt

Skrivet av: sis igen <3

Ja det var ju teorivecka, hehe. Jag ska skriva upp mig imorgon, men tror det blir nå hoppclinic eller nåt ;)<333 Ja det kan vi väll, tror inte jag sak göra nåt speciellt då, :*<333 MISS U DARLING (L)<33333

2010-11-06 @ 20:11:50
Bloggens namn: http://amandaking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0