Hjärnskakning

Godmorgon :)
Nu har jag nyss vaknat!
Blev ingen skola idag!
Får typ inte konsentrera mig på en vecka...
Sedan får jag inte rida eller vara så aktiv på 2 veckor...
Så skolan får vänta tills nästa vecka, endå ganska skönt!

Fast får typ bara sitta vid datorn en halv timme :/
Och lika med tvn :(
Aja jag står ut i 2 veckor, hoppas jag!


KOMENTAR SVAR:



Svar: Jag har glömt att skriva de här på bloggen, men jag har haft hjärnskakning.
Inte så kraftig som tur är. Fick den i tisdags.
Så de var därför jag var på sjuhuset då. Fick ju även lov att sova där för observation eller va de heter...
Nu är de bättre men som jag skrev här ovenför så är de några saker jag inte får göra och de är ju tråkigt! (specielt ridningen...)


EN BRA NYHETERNA:

Igår var pappa och jossan iväg med duchess till strömsholm. Och nu ska hon börja sättas igång :D
Sen ska vi tillbaka dit om en månad ungefär och göra ''ridprov''
Men de som är dåligt är att jag inyte kan rida på 2 veckor så vi får se vem som ska börja sätta igång henne...
Jag är iaf ssjukt glad att hon är frisk <333
MIN PONNY ÄR DEN BÄSTA I HELA VÄRLDENS <33 (L)





nej nu får jag inte sitta nå mer vid datorn :/
Så vi hörs senare kanske då!
Pussen :*



Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0