Magenta <3

Hejsan allihopa!
Nu sitter jag vid jossans dator o bloggar!
Vet inte varför jag inte tog min... Men skit samma.
Har iaf kommit hem från att ha ridit Maggan eller Magenta som hon igentligen heter :)
Det är en d-ponny som jag ska rida i nån vecka nu.
Sen får vi se vart den tar vägen sen ;)
Hon är iaf sjukt underbar att rida <3
Jag skulle kunna sammanfatta henne med 3 ord! Söt,tjock,pigg!
Hon är typ gråskimmel och hat lång pannlugg <3

Aa nu fick ni lite info om henne också (y)
Få väl ta med kameran och ta nått kort på henne i veckan!

Bonus.
Magenta är också en färg som ser ut ungefär såhär:

Skrivet av: ELSA

2010-11-22 @ 16:06:12
Bloggens namn: http://juuustin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0