Rubrik -.-

Hejsan hoppsan!
Nu sitter jag vid mammas dator o bloggar ^^ hihi.
Ha inte orkat gått upp o hämta laddan till min än....
Aja kom hem från skolan för en timme sen typ :p
De va väl inge specielt i skolan idag. Tråkigt som vanligt ...
Men imorron har vi läsdag inte överdrivet kul men de händer nått annat än de vanliga iaf ;)
Men skit samma.
Ska snart gå ut till stalle o mocka.
Sen vid tre ska jag ha utvecklings samtal, BAJS!
Aa men jag är ju så duktig i skolan så de kommer gå snabbt *host*

Senare ikväll är de ju hoppgrupp :D Kul
Ska hoppa Jonas tror jag <3
Så får man ju träffa amis också. Och kanske nina <3 :)





älskar er mina systrar <333


Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0