Osäker

Halloj!
Jag vet att jag inte har bloggat på typ as länge!!
Men jag har inte orkat.
Orkar inte med min blogg längre asså!!
Vet inte om jag ska ta bort den eller inte...

Aja jag är iaf hemma nu.
Jag har haft de bra på min LÅNGA resa men det är väldigt skönt att vara hemma igen :)
Men usch jag pallar inte skolan -.- fett tråkig.
Men att få rida och träffa alla kompisar och SÅKLART duchess. De är ju BÄST <333

Aja idag har de varit skolan och de är kul att få skratta med cecilia igen, hihi (a)
Ja sen så har jag varit ute o gått med Duchess i den kalla vintern! ;)
Sen har jag väl inte gjort så mycke mer tror jag.

Snart blire väl mat sen TV :)

Vetni?
Jag har världens bästa lillasyster <333
För på KM i hoppning så har inte jag nån häst att tävla och jag vill gärna va med.
Och då sa lillasyster att jag kunde låna Windy, ÅÅÅHH jag är så glad :D
LILLASYSTER NINA DU ÄR BARA BÄST <3333


Skrivet av: sis<333

;*****<333

2010-11-12 @ 20:10:57
Bloggens namn: http://fridaaochninaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0