Austrelien/Kina 2010 (ny kategori)

hej!
Många har frågat om hur min resa igentligen ska gå till.
Så jag skriver en kort sammanfattning.

Jag reser med min faster från 14/10 - 27/10.
Nåra kanske inte vet de men min faster bor i kina så et är därför vi är där också.

14/10 flyger till kina.
Är där över helgen, shoppar och sånnt!

18/10 flyger till australien
där ska jag vara i sydne (stavning) först. sen vid bariär revet och på en farm typ.
Så jag flyger runt lite i australien och är på olika platser där.

27/10 flyger tillbaka till kina.
Där möts man upp av familjen. Sen är vi där i ca 2 veckor.

9/11 Hemfärd till sverige.

Aa hoppas ni fattar lite nu då :) hihi.
Annars är de bara och fråga.

Min dator följer givetvis med till australien och kina :D
Men förvänta er inte lika bra uppdateringar som nu.
Det kanske bara kommer upp 1-2 inlägg per dag , men de blir nåra iaf :)



Nu ska jag laga mat :)
Sen blir de hoppgrupp <3
Ska även träffa bästa syster nina vid srk!! <3333




Puss :*



Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0