Byebye Australien

Hejsan!
Nu har jag inte skrivit på 2 dagar.....
Men igår så satt jag på flyget hela dagen.
Och nu är jag framme i KINA ;D
Känner mig som hemma.
Ja men allt har i alla fall gått bra och så.

Idag tror jag att vi ska till pärlmarknaden och så var de nått mer ;)

__________________




Dom tre bästa. (Y)
1. Koalorna & Kengrusarna
2. Värmmen
3. Maten

Dom tre sämmsta. (N)
1. Ibis hotell
2. Flygningarna
3. Hemlängtan

Min resa till Australien har varit bra (Y)
Inte bäst men väldigt bra :)

Fick jag ta med mig något hem så hade det varit en koala! :)
Fick jag göra om någonting skulle jag direkt välja zoo!

Jag rekomenderar er att åka till Australien.
Man kan göra lite vad man vill. Men ett månste om man åker dit är att se koalorna och kengrusarna :D

_______________


Hörs senare!
/frida


Skrivet av: Amanda

VET DU HUR AVUNDSJUK JAG ÄR PÅ DIG ?!

Jag vill också till Australien !!

Och jag saknar dig massooooor, kom hem nu (L) <3333

Pussssss saknar diggg <3333

2010-11-01 @ 21:17:29

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0