Uppdateringar :)

hejsan!
NU kommer lite uppdateringar från mig ;)
Vi harju varit på en farm från måndag-onsdag och där hade dom inget internet..
Det har iaf varit bra. Dom hade massa djur.
Allt från hönor till kengrus :P Dom hade också kor,hästar,grisar,hjortar (typ).
Jag fick rida på expensive 2 ggr. En gång på tisdagen då skrittade vi ut i 2 timmar :)
Sen på onsdgaen red vi en timme galopp o sånnt :D
Sen har jag varit med o matat djuren 3 ggr typ :)
Och så bakade vi bröd på nå Australienskt sätt ;P
Aja nu kommer lite bilder:




Vårat bröd


Expensive <3



Min nya lilla älskling, hihi <3



Aa nu är vi iaf på guld kusten och ska vara här idag sen ikväll åker vi till flygplats hotellet och imorgon går flyget till kina. :)
Nu ska jag käka lite frulle sen blir de POOLEN :D

Hörs sen!

Skrivet av: Amis

Oh va gulliga hästarna va :D<3333

2010-11-01 @ 21:18:37

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0