Djur :D

Halloj!
Nu sitter jag här efter ännu en spänande dag :)
De började med att gå upp kl 8 . Då chattade jag med mamma hemma i sverige :)
Sen gick vi och åt frukost. Det blev:




Sen när vi hade ätit klar så gick vi till ett Akvarium.
Där kollade vi på alla olika sorts fiskar. Små fiskar och stora hajar.
Det var ganska coolt.





Efter det åt vi lunch och jag tog en sesardsalad och de va gott.

Sen gick vi till ett Zoo som låg alldeles bredvid.
Där såg vi Koalor och jag fick klappa en och ta kort brevid dom :D
Sen såg vi kengrus (stavning) men dom sov bara....


Visst är dom söta!? :)

Nu är klockan 11 här och de är dags att sova.
Så godnatt!
Så hörs vi imorgon tror jag och då ska jag skriva mer om jag orkar och hinner  :)

Skrivet av: amandis

GUD VA SÖÖÖTA :D <333

Ohh vilken härlig frukost <3333

Miss you <3 :*

2010-10-21 @ 07:05:47

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0