4 ton

Hejhej :)
Morgonen började med lite host-medecin och en skål yogurt ;)
Sen bar de av till skolan.
Och de hände väl inget specielt förutom på matten för då hade vi lena och vi fick typ spela matte spel.
Och såklart så ägde mitt lag :D Haha
Aja när man kom hem gjorde jag inte så mycke.
Just nu äter jag yogurt och ska snart ut till stallet för kl 4 kommer 4 ton hö som ska upp på skullen ^^
Men de blev ju lite passande att de komemr 4 ton hö kl 4 , haha xD
Sen ska jag väl mocka o de ;)
Aja nu orkar jag inte skriva nå mer ;P
Men jag tycker själv att jag är ganska bra på att uppdatera , va tycker ni?<3



Skrivet av: novalie

ja du är jätte bra på de nu :DD

2010-09-06 @ 17:09:03

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0