Duchess <33

Hello everybody! Ni behöver inte säga att jag är bäst på att stava för de vet jag reda ;P
Aja kom hem från solan för en timme sen typ ;)
Då kom Lina för hon ville ha lite låtar till sin ipod så jag hjälpte henne med de :)
Hon åkte väl hem nyss.
Men de va ju lite roligt när vi satt och lyssnade på låtarna.
Lina bah: Den har är skön. HAHAHA!

Aja jag ska väl snart ut o mcoka och de!
Idag var föresten duchess till vetrinären och de hade blivit lite bättre men inte bra än :/
Så hon ska tillbaka dit den 13 oktober igen..
Men aja de är iaf bra att de är bättre :)<333

VÄRLDENS BÄSTA PONNY <3333333

Det regnade *inget alls* på bilden ;) höhö.

Aja nu lä jag dra.
Pussen! :*


Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0