Jag är dålig på rubriker x)

Hejhej!
Kom hem från SRK vid 9.
Hoppad Windy i hoppgruppen och det gick as bra i början men sen blev hon lite stressad på slutet så då gick de inte lika bra men jag är nöjd enså <33
Just nu sitter jag och kollar på idol och de är bra :)
Sen blire väl mer tv efter idol, hihi ;)
Ne nu börjar jag skriva tråkiga saker x)

Jo förresten har nån sett att jag har bytt header och ändrat lite färger?
Jag blev nöjd.
Va tyckern ni? Hiss/Diss?


Skrivet av: madeleine

HISS! ;)

2010-09-23 @ 14:57:22
Bloggens namn: http://madeleineskott.blogg.se/
Skrivet av: din man <3333 :)

HISS :D <33

2010-09-23 @ 15:16:22

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0