Rubrik?

Hejhej!
Asså de suger att va sjuk ... Det finns inget att göra!!
Aja jag kan berätta lite om igår!
Mockade ju till Theo och Duchess och fixa mat och allt de där.
Sen gick jag en sväng med Duchess.
Aa efter de så fixade jag nya handtag till hennes hage (sjukhage på 5x5m)
Sen åt vi matr hos faster för mamma och pappa är i sthlm.
Efter de blev de hoppgrupp med ragge uppe vid srk.
Och de gick jätte bra med ragge hoppade nåra språng på 1m så är riktigt nöjd och taggad inför helgen :))
Men de gick inge bra med min förskylning :/
Hostan blev värre och fick lite ont i magen :S
Och hostan håller i sig än men nu har jag tagit host medecin.
Men de är p.g.a den där j*vla hostan jag inte kan gå till skolan :(
Aja hoppas verkligen att jag kan gå imorron när de är veckans roligaste dag!!

Men ni kan väl kika in på MIN OCH NINAS BLOGG :D
Det är bara jag som har bloggat på den än men de är för att de är jag som har gjort bloggen och så fick inte nina lösenet förren igår kväll ;) hihi.

Nu blev de ganska långt även fast jag inte hade tänkte de xP
Jo en sak till ska jag också berätta!

Jag har nu godis förbut i ett år alltså från 1 sep 2010 - 1 sep 2011.
Och för att jag ska göra det så ska jag få en GPA hjälm av mamma o pappa :D :D

Blir antingen den gråa med silver eller den hel svarta:)
      


Pussen :*


Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0