Sööndaag !

Godmorgon eller god förmiddag kanske ;)
Vakande kart över 9 alldeles för tidigt en söndag morogn enligt mig !!
Men idag är det söndag och jag gillar inte söndagar för då är det skolan dan efter :/ BLÄH!
Aja vet inte va jag ska hitta på idag ,  nåra förslag?
Men nu har jag väl inte nå mer o skriva xD
Vill va med amanda !!! Bara så ni vet!
För det var as länge sen ju !! Aja fick ju träffa henne i går iaf (Y)

Hade tråkigt så gjorde en bild i picasa ;P



Pussen :*

Skrivet av: Malin

Vill du bli Dagen blogg imin blogg? Anmäld dig då ;)

2010-09-05 @ 11:42:59
Bloggens namn: http://coolamalinbloggse.blogg.se/
Skrivet av: Amanda ;

jag vill va med dig, bara så du veet ;* <333333

2010-09-05 @ 20:24:27

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0