Tävling

Hejsan!
Ojojoj va jag är dålig på att blogga asså!
Aja nu kommer ett kort inlägg för mer orkar jag inte nu asså!
Idag har jag varit i falun på tävling sen 8 imorrse till 7 nu på kvällen!

Resultaten blev iaf så här (srk:are):
Evelina- Star 0 fel i LD
Jenny-Delice Ute LD
Emma Å- Matcho ute LD
Emma N- Tyson 0 fel LD, 12 fel LC
Fanny-Ogien 0+0fel LC ute i Lagklassen
Frida-Star 0fel i lagklassen
Amanda - Michel 8 fel i lagklassen!

Alltså slutade svärdsjö ridklubbs lag på 40 fel :/
Men det blev iaf en 2a plats i A-finalen, och de är ju superduper :D <3

Bilderna kommer imorron eller på tisdag!

Nu orkar jag inte skriva nå mer, haha!

Pussen!



Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0