Picture

Hallojj!
Nu har jag kommit hem från SRK där red jag dressyrgrupp.
Jag hade Star och det gick ganska bra :)
Innan de så var jag ju med Sara och vi hade skit kul <333
Kommer bilder längre ner.
Aja nu sitter jag o kollar på idol :)
Imorron äre studiedag och de betyder LEDIGT från skolan :D
Ska kanske dra in till stan och shoppa lite :P

Men nu kommer lite bilder som jag och sara tog idag <33
















____________

Asså jag får hyper på min blogg :@
Asså jag skrev de här inlägget 20.30
och det publicerades inte förren 5 över halv 11 :o
Det är nått seriöst fel ju!

Aja de kommer upp nu iaf :)
Puss :*

Skrivet av: Sara Bruhn ♥

JAG ÄLSKARR DEJJ (L)<333:**

2010-09-16 @ 15:50:21
Bloggens namn: http://saraabruhnn

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0