Bildbomb

Detta skrev jag kvart över 6 men de hade tydligen inte publicerats.
Så det blev inte publicerats förren nu xS

Hellu !
Nu har jag kommit hem från tävlingen ;)
Det gick ganska bra.
Jag och ragge fick ett stopp och laget fick totalt 8fel.
Men vi gick endå vidare till a-final och de är ju super kul :D
Aja tänkte ladda upp lite bilder från idag :))






















(bilden ville inte vända på sig xD)









Ne nu orkar jag inte ladda upp nå fler, men de finns mer ;D hihi.

Puss på er :*

Skrivet av: Amanda med kanintänderna xP

Haha va fin ja vaa !! :P

Kan inte du skicka lite hoppbilder till mig sen ? <333

Typ från insjön och nu i borlänge då ;) <33

2010-09-05 @ 20:22:07

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0