andra april

Hejsan!
Har varken haft tid eller ork till att blogga idag.
Men nu ska ni få höra vad jag har haft för mig idag,

Började med att gå upp klcokan 7 (!!)
Gjorde iordning duchess och packade alla hennes grejjer.
Sen åkte vi till rättvik.
Träna för Louise Haaga där, och de gick super duper bra :D<3
Jag älskar min ponny mest av allt !! (L)

Sen åkte vi hem och kom hem vid 2.
Då släppte vi ut dom och packade in allt ;)
Åt mat och sånnt.

Vid 5 tiden så skjutsade mamma in mig och bästa-syster-nina till biografen i falun :)
Vi kollade på "hur många lingon finns det i världen"
Haha, den va ju as bra! ;D
Älskar hon krestina eller va hon hette, sjukt roligt x))



Ne nu ska jag ut o natta hästarna,
sen avlutar jag denna dag med att läsa ut min bok tror jag :D

Hörs imorgon!


Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0