Åshammar (y

Hejsan.
Förlåt mej.. Har varit usel på att blogga idag..
Men skit samma.
Jag lever livet ist.
Idag iskolan så var de ju talangjakt eller de va ingen tävling utan bara show :/
Men skit samma, de gick bra. LITE mycke skratt bara, men de är bra. haha (y
Sen direkt efter skolan stack jag hem och red duchess. gick super<3
Mockade också.
Sen packade jag lite grejjer.
Efter de så skjutsade mamma mig till bästa syster-amanda.
Så nu sitter jag här i åshammar och chillar (Y kung dä <3
Nä men idag så har vi varit ner på byn, haha. Centrum vettni ;-)
Nej men vi har haft as kul (enligt mig iaf) ;-)
Men nu sitter amiis här bredvid coh är utråkad. så orkar inte skriva nå mer nu.

Sover iaf här inatt.
Så får se hur bra uppdateringar de blir imon.

Aja puss på er :*

Bild på min finaste syster amanda <33333333


Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0