Clinic

Hejsan!
Nu sitter jag äntligen här igen efter en händelserik tisdag.
Mockat, ridit har jag hunnit med :)
Duchess var super spidad idag men annars gick de bra :D
Kl halv 6 typ åkte vi upp till klubben.
Där var de clinik med kerstin larsson englund tror jag hon hette!?
Hon var typ handikappad och tävlade på hög nivå.
De var super bra, lärorikt och så!

Ja men nu har jag precis kommit hem.
Ska göra läxor.
Sen väntar duschen!
Åh!! dagarna går så fort nu för tiden tycker jag !! shiiiett !!


oj bilden blev inte så stor, men de är iaf hon kerstin på bilden ;)

Skrivet av: e<33

hon heter kerstin Englund:)

2011-04-13 @ 19:22:55

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0