Jag ska sluta blogga

Godmorgon bloggen!

Har tänkt på de länge, och nu tror jag att jag har bestämt mig.
Jag ska sluta blogga..
Känns så meningslöst.
Får nästan bara neggativa komentarer, ja några snälla också och dom uppskattar jag enormt!
Så de känns inte som jag vill fortsätta.
Men bloggen kommer finnas kvar, så man kan läsa gammalt arkiv och sådant!
Sen kanske jag kommer blogga igen, men de får vi se då!

Men jag vet inte vilken dag jag kommer sluuta antagligen den 1 maj.
Känns bra att avsluta i slutet av månaden.

Så jag ska ist försöka skriva lite mer på facebook vad som händer i mitt liv.
Där ser jag också vilka som komenterar, för här på bloggen kan man ju vara anonym vilket är väldigt fegt tycker jag!

Aja nu vet ni hur de ligger till.
Men de blir alltså inte idag jag slutar utom någon gång den här veckan!

Puss & Kram

Skrivet av: NunnaN ;))))))))))

DIIN BLOGG SKA VARA KVAR !!!!!!!!!

2011-04-28 @ 11:46:18
Skrivet av: A<3

Neeeeej, sluta inte blogga, bry dig inte om elaka kommentarer dom är bara advundsjuka för att du är så mkt bättre en dom!!

Du är perfekt och jag älskar dig mer en allt annat, det ska du veta!<33333333333

2011-04-28 @ 17:26:10
Bloggens namn: http://amandaking.blogg.se/
Skrivet av: Sara forsen

nejj frida ta inte bort bloggen är ju rolig å läsa ju=)

2011-04-28 @ 21:28:15
Bloggens namn: http://saraochroxy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0