Mycket ;)

Tjoo!
Lite dåliga uppdateringar idag men aa ;-)
De har varit frull rulle hela dagen.
Sen sist jag skrev så gick jag ut o mockade.
Sen in o hjälpa till med maten, duka också ;)
Vid 5 kom gästerna.
Jossan fick sina paket och sen åt vi 3 rätters middag, trevligt! :)
Sen åkte alla hem vid halv 8 typ.
Då stack jag och jossan ut o red.
Haha så bra att rida ut i skogen typ kl 8...!? haha..
Men så blir de ibland :P
Sen när vi kom tbx från ridturen så kollade jag på total blackout, haha de va ju as bra ;D
Och nu har jag nyss borstat tänderna och är klar för att soooova :D
Så ska ta o stänga av datan nu.

Hörs imorgon sötisar :*

Hade lite tråkigt så jag knäptte kort på typ maten ;-) haha




Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0