Ninisen :D <33333

Hejsan!
Precis kommit hem efter den låång dag :P
Varit hos bästa nina från 9-15.30 :D
Hihi, vi hade super kul! <3
Vi var kung på att laga mat också !! jag är glad att inte köket brann ner om vi säger så :)
Nedå, de va super kul att vara där!
Sen vid halv 4 så åkte vi till ridklubben.
Var med på fjäderjakten, hihi jag och nina kom 2a :D
Vi fick typ nå påskägg med massa godis, gillas! ;-)
Ne men sen så var jag kvar där o chilla, sen började jag göra iordning tintin för skulle ha han i hoppgrupen.
Sen hoppade jag hoppgrupp på han och de gick bra :)
Och nu har jag som sagt nyss kommit hem.

Ska strax ut o ta in pollarna.
Sen är de nog sängen som väntar, är sjukt trött !!!!!!! x))

Hörs senare iaf! :*




Skrivet av: Lillninjo :P <3

Ha ha :***

2011-04-28 @ 11:17:12
Bloggens namn: http://ninabjorklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0