Tävling :D

Tjao!
Nu blir de ett snabb inlägg.
För ska strax över till farmor och äta påsk bord typ :-)
Tävlingen idag har gått super!
Är så nöjd som en tjej med världesn bästa ponny kan vara :D

Resultat för srk ryttare:
LD:
Evelina & Star 0+0fel och fick rosett (det var A+A typ)
Emma & Matcho 4 fel (ungponny)
Jenny & Delice 4 fel (ungponny)

LC:
Evelina & Star 0+4 fel (star var JÄTTE trött..)
Emma & Matcho ute. :(
Jenny & Delice 4fel.

Och så sist men inte minst, JAG OCH DUCHESS LC
VI VANN :D :D :D :D :D :D :D
Är så lycklig att jag har dej tjejen <3333333333

Fast de var tråkigt att dom inte hade nån LB..
Aja de blir nästa gång!
Idag blev de bara LC och då har ingen en chans att slå oss!! (L)

Jag älskar dej min underbara ponny <3333 (L)


Mer bilder kommer ikväll.

Skrivet av: a igen <3

Gud va fina ni är, stooooort grattis <333333

Ni är så himla duktiga, grattis grattis <333333

2011-04-24 @ 20:24:21
Bloggens namn: http://amandaking.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

Och jag älskar dig :*<333333

2011-04-27 @ 09:40:51

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0