Uppdateringar :-)

Hej!
Sorry för dåliga uppdateringar, men nu!
Aa igår vid halv 6 så kom kusinerna och hämtade mig.
Då åkte vi hem till dom , och åt grillat kött o potatis MUMS :D
Sen spelade jag o eve lite fotboll och hoppade hopprep.
Sen drog vi till en stan en snabbis.
Skulle köpa frukost.
Aa men sen så kollade vi på körslaget.
Sen gick vi väl o la oss nån gång ;-)

Idag så klev vi upp kl 6 (!!)
Åt fulle o klädde på oss.
Sen stack vi till srk, för dom skulle ha stalljour.
Fast vi åkte o släppte ut duchess vid 8 också :P
Aa men sen när vi hade gjort klart allt man skulle göra på stalljouren,
så stack jag o evelina ut o red en sväng i skogen.
Jag på justin och evelina på star :) Mysigt

Sen kom jag hem hit vid 12 tiden.
Då mockade jag och gjorde klart i stallet.
Efter de gick jag in o åt lunch.
Sen har jag bara slappat.

Ska strax gå ut o rida eller tömköra duchess ;)
Hörs senare!

2 bilder från idag:

justin<3


star<3


Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0