Heldag med nina :D <3

Tjabba!
Nu har Ninisen precis åkt hem! <3
Hihi, vi har haft skit kul hela dagen!
Verkligen, jag menare de :D hehe..
Aa men nu ska jag äta mat,
Sen ut o rida.
Måste fixa klart tills imorgon också.
Då är de klubbtävling på bästa SRK :D <3

Tog en del bilder med både kameran och mobilen idag.
Mobil har jag tappat bort, duktigt -.-
Men dom från kameran kan jag ladda upp (inte alla, men några)















Orkade inte redigera bilderna, sorry!
Men vi är sjukt fina endå :D :D :D :D

Skrivet av: Ciliaaaaaaaaaa

SHIIIET FRIDA !!!!!!!!!!!!!! DEN FÖRSTA BILDEN EFTER NINA , VAR SJUKAA FIN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :DDDDDDD

2011-04-29 @ 19:59:47

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0