Dåliga uppdateringar, men de blir så ibland ;-)

Hej.
Sen sist jag bloggade så har de verkligen varit fullt upp.
Började igår med att jag gick ut till stallet mockade och putsade duchess grejjer.
Sen in o byta om och iväg på dans med bäst nina!
Vi hade bikarie, och allt blev super rörigt !! :s
Aja efter så åkte vi in på nya MAX i falun och åt pommes, haha! :D
Kom hem vid halv 7 typ, då gick jag ut o duschade duchess och fixade klart.
Aa sne kolla på tv o sova efter de ;-)

Imorse ringde klockan 5.40 (!!)
Då vare bara stiga upp o klä på sig.
Ut till stallet och göra klart duchess, sen åka upp tioll srk.
Där lastade vi in star och bytte chaufför (stavning)
Så det var min morbror,kusin, syster och jag som sedan åkte till ludvika :)

När vi kom dit så anmälde vi och sen kollade lite.
Efter de lastade vi ur star och evelina red fram.
Sen tävlade hon och de gick super. 0+0fel :)

Aa men sen gick jag o lasta ur duchess.
Red fram henne lite innan jag gick banan.
Sen hoppade jag fram och så, hon tyckte som vanligt de var super kul att få hoppa :D <3
Efter de så startade jag.
Hon känndes super fin i grunden.
Sen blev hon helt crazy i omhoppningen, hihi.
Men de är bra, då går de fort :D
Så hon hoppade över alla hinder galant, vilket gjorde att vi vann :D

Duchess, du är min ängel. Jag älskar dej mest av alla <333333

Bilder från idag: (tagna med iphonen p.g.a att jag glömde kameran hemma....)





Skrivet av: a<3

Gud va kul :D Grattis,grattis <3333333

Jag är jätteglad för eran skull <3333

Va va det för klass evelina hoppa? :)

Blev hon plac? :)<333333

2011-04-09 @ 21:20:35
Bloggens namn: http://amandaking.blogg.se/
Skrivet av: Elsa

Grattis(;

2011-04-10 @ 07:55:57
Bloggens namn: http://joppelarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0