Ida gästbloggar ;)

Hejsan! Det var alltså jag som vann Fridas bloggtävling och därmed får gästblogga! Tänkte berätta lite om hur jag känner Frida och lite om vem jag är och så.

Frida lärde jag känna genom hennes syster Josefine som jag är väldigt bra kompis med. Vi lärde känna varandra för ca 2 år sedan och eftersom Frida är väldigt rolig, sprallig, pratglad tjej som är lätt att umgås med blev det att jag lärde känna henne också då! Dock känns det som att jag har känt både henne och hennes syster mycket längre!



Jag är som sagt Ida Tysk. 14 årig tjej (15 i November) som bor utanför Svärdsjö med mina föräldrar, min bror, mina två kaniner och katten som för övrigt kommer från Frida!
Precis som de flesta av Fridas läsare gör så rider jag och har ett stort intresse för hästar. Jag rider regelbundet lektion 1 gång i veckan(, brukar bli oftare) på Svärdsjö Ridklubb sedan ca 9 år tillbaka, under vissa perioder har jag ridit fler lektioner i veckan. Jag har ingen egen häst men har fått förmånen att tävla en av ridskolans hästar, Carsten. Än sålänge har vi varit med på två lokala tävlingar tillsammans. Jag hoppas att vi under hösten kommer ut på några fler tävlingar. Under åren jag har ridit har jag även ridit olika provathästar och för tillfället rider jag min grannes hästar nån gång ibland.


När jag inte rider så är jag med någon av mina underbara vänner, lyssnar på massa najs musik, är med djuren eller bara chillar. Vilket tar sågott som all min tid!





Bilderna är på mig och Carsten. De två första har Frida tagit. Hon är riktigt duktig på att ta kort!

Nu tror jag att jag fick det jag hade tänkt! Är det något ni undrar över får ni gärna besöka min blogg också, http://idaatysk.blogg.se

/Ida

Skrivet av: Ida

Hihi, lägg upp bild på ditt hår! ;) <3

2011-08-20 @ 19:36:22
Bloggens namn: http://idaatysk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0