nej, jag har inte dött

Hej hallå, jag hade visst en blogg oxå ;)
Nej inte har jag glömt bort den heller!
Internet funkade inte igår tyvärr därmed ingen bloggning!
Hade inte specielt mycket tid heller för den delen ..
Igår vare först skola ja, kom hem 4, åt mat, mockade sen göra iordning duchess inför dressyrgruppen ;)
Åkte upp till srk o trimmade lite dressyr dåra.
Gick ganska bra, jag var trött som en gris kunde inte konsentrera mig, men duchess skötte sig väldigt bra! :D

Nog om de.
Idag så var de först skola , kom hem kl 3. Chilla lite, sen ut o mocka efter de stack jag in till stan.
Shoppade lite, jag fick med mig 2 huvtröjor, ett par jeansleggings och en tränings t-shirt typ! :)
Nöjd med dagens köp, u know!
Sen har jag även gått en promenad med duchess idag, hääärligt :)

Imorgon sticker man på hästtävling i söderhamn, är med syrran dåra.
Vi skulle åka runt 9 tror jag, så de blir väl lite mer sömn än vanligt iaf ;)

Aa men nu ska jag inte tjata nå mer, hörshej!

Right now bebes;


Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0