Svaren på frågestunden! :)

Elin ;;) undrar:

Hej! :) Har din arm läkt? :)
Elin:D

Svar: Nyckelbenet har läkt ja! :)

A<3 undrar:

1.Vad är din favorit app på din telefon?
2.Vad vill du bli när du blir stor?
3. Varför gillar du inte ost? xD
4. Kan du beskriva smärtan av att bryta nyckelbenet?
5. Du skrev ju förut om dina mål med duchess, är de lika nu eller har dom ändrats?

Det var några stycken :)
Puss <3333333333333333333333333

Svar: 1. Vet inte riktigt... Men den jag är använder mest är nog FB appen xP
2. Oj, svår fråga. Men jag ska bli någonting inom ridsporten. Hopptränare tror jag!
3. Ost är så... BLÄÄÄ!!! Nej men jag tål ju inte de och då har jag bara ätit de 1-2 gånger, och jag är ju inte van med sånna smaker eller va man ska säga x)
4. Går inte att beskriva, gör så fruktansvärt ont!!!!!
5. Dom är ungefär lika ja! Men de viktigaste för mig nu är att ha KUL den sista tiden med henne, hjärtat mitt <3

Puss!


Anna Wall (http://ponnikompisar.blogg.se/) undrar:

Ska du köpen en ny häst sen när hon är såld ?

Svar: Ja jag letar D-ponny nu!


Bingeeeee undrar:

1.kan du nämna några av dina närmsta vänner? :)
2. När tycker du att man ser förstor ut på sin ponny/häst? Man kan ju vara lång på sin ponny/häst men det kan gå endå. Det beror ju på hur balanserad hästen är och vad det är för typ av häst, men man kan ju SE förstor ut, och när reagerar du på det? :)
3. Vad är det främsta du vill ha inom utrustning just nu?

Svar: 1. Amanda, Tilda, Malin, Elsa, Nina, Cecilia
2. Som du skriver, beror aldeles på vad de är för ekipage!
3. Vill ha ganska mycket, men ett swarovski pannband och ett par whitaker ridbyxor står nog högst upp på listan just nu! :)


Annie;) undrar:

1. Vilka mål har du med duchess år 2012? ;) och hur länge tror du att du kommer ha kvar henne? :)))

Svar: Jag har inga mål med henne 2012 eftersom hon ska säljas i slutet av 2011 :( Endast p.g.a att jag har blivit för stor för henne, super tråkigt :((

_______________

Hoppas ni är nöjda med svaren, de bara att fråga om ni undrar nått eller inte fårstår! :)
/f

Skrivet av: Sara forsen

nej vad trist du får inte växa frida ni är ju ett team=)

2011-08-13 @ 12:56:05
Bloggens namn: http://saraochroxy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0