Uppdate from me ;D

Hejsan allihopa!
Kom hem från söderhamn vid 18 tiden :P
Dåvar de bara packa ur allt , mockade och så också.
Sen putsade jag duchess grejjer.
Efter det var det mat, tacos MUMS :D



Sen ut till stallet iegn o rida.
Tänkte skriva litre om dagens ridpass dåra.
Men började med att ta in henne och hon var grå från topp till tå...
Så det tog ca 20 min att bara få fram pälsen/hennes valnliga färg...
Men sen när det var klart satt jag på all utrustning och så.
Sedan gick jag bort till ridbanan :)



Började med att skritta fram 10 minuter.
Sedan tog jag tyglarna , började jobba med lite halter och igångsättningar (stavning)
Sedan travde jag fram , jobbade mest med att få henne mjuk i sidorna, låg i formen och slppna av.
Men det var ju inte det lättaste eftersom pappa klippte gräset bredvid precis så hon var spänd hela tiden....
Gjorde så gott jag kunde iaf!
Sen började jag ta upp henne lite i formen, jobba med övergångar.
Flytta undan för skänkeln och sådan :)
När dte funkade bra  (efter ca 15min)
Så travade jag av , låg i formen.
Sedan saknade jag av till skritt.
Skrittade av henne en bit på vägen (ca 10min)



När jag kom tillbaka till stallet, tog jag av henen alla grejjer.
Duschade henne.
Packade de sista, gav dom kvälls mat och så.
Nu har jag kommit in, packat mian kläder o så till imorgon.
Blir att kliva upp vid 05,30... *suck*
Menmen vad gör amn inte för att tävla och ha kul ;)
Så måste lägga mig nu.

Hörs imorgon.
Puss

ps: ni som läste hela, nu är gulda värda ;)


Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0