Nu börjar jag blogga igen :DD

Hej bloggen!
Nu var de 3 månader sedan jag skrev ett blogginlägg!
Det har varit väldigt skönt att slippa bloggen under den här perioden, bara leva livet ute i de härliga vädret :)
Men jag har även saknat dej, liksom att dela med sig av sitt liv. De har jag saknat!
Så tänkte bara berätta lite om vad som har hänt den senaste tiden, så ni hänger mer ;)

Sommarlovet började perfekt, sol och värme!
Sen åkte jag ner till skästa för att provrida en häst.
De gick bra ibörjan, sen gick de inte lika bra...
Slutade med att den kanstade av mig och jag fick åka ambulans (stavning?) in till västerås sjukhus.
Där röntgades jag, och det var nyckelbent som var av...
Bra start på de långa sommarlovet, not!!

Så de blev att sitta i soffan i 1,5 vecka ungefär. Dom första dagarna var hemska....
Smärta var bara förnamnet!!!

Men nu efter 7 veckor, känner jag knappt någonting.
Så jag har inte kunnat rida på ungefär halva sommarlovet :/
Och nu vet ju hur mycket ridningen betyder för mig... Det var inte lätt med jag kämpade mig igenom det.

Nu är jag i full gång igen, har knappt varit bättre ;)
Har endast hunnit tävla 2 ggr på sommaren men dom 2 ggr har de gått super.
Nu sicktar vi högra, mot toppen!

Duchess, min ängel! Vad skulle jag göra utan henne?
Jag litar 110% på henne, min tjej! Älsklingen <3

Ja vad mer, jo jag fyllde ju år i lördags, 13 stolta år ;))
Fick en massa skojj, kanske lägger upp lite bilder på de sen.

Men nu ska jag iaf börja blogga igen har jag tänkt.
De är inte säkert att de blir jätte bra uppdateringar, men kanske 1-2 gånger om dan.
Vi får se... De blir nått iaf :)
Så nu vill jag att ni sprider vidare att jag har börjat blogga igen!
Kommer även göra lite roliga tävlingar har jag tänkt :)

NU KÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR VIIIIIII :D :D :D











Skrivet av: Ida

Jaa! ;) vi vill ha bild på dina presenter också! :)

2011-08-01 @ 10:29:05
Bloggens namn: http://idaatysk.blogg.se/
Skrivet av: eve<3

yeey! frida är på G<3 ;)

2011-08-01 @ 22:30:24
Bloggens namn: http://evelinakung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0