Äntligen lite uppdateringar!

Tjena!
Dåliga uppdateringar? nähä....
Men var ju hos Amanda igår typ hela dan.
Vi var i Valbo och shoppade på morgonen och sen red vi och hade lite allmänt skojj sådär ;)
Åkte hem runt 6.
Då skulle vi hämta jossan på vägen, så kom hem vid typ 7.
Åt middag, bytte om och sen red jag och jossan ut i skogen en sväng.
Skrittade bara efter som det hade börjat skymma...
Men de gick bra iaf :)

Sen idag vakande jag kl 9, upp o klä på mig o käka frukost.
Sen ut i stallet.
Mocka och rida ponnin <3
Red dressyr idag, gick super bra! Red igenom LB:1 några gånger och de känndes bra :D
SUPER NÖJD :D

Nu har jag nyss kommit in från stallet.
Ska äta lite lunch sen antagligen hem t en kompis :D
Senare ieftermiddag ska jag upp o jobba på klubben!

Bilder från igår:

Amanda och bravad <3


Snyggingen tar egopic <3


Bravad :)


Snyggingen själv x)


Pralina :)


Hörs ya!


Skrivet av: A<3

Vi hade fett kul :D <333333333333333333

2011-08-12 @ 20:27:12
Bloggens namn: http://amandaking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0