Tävling

Hej hallå :)
Kommit hem efter en lång dag nu.
Klockan 06,30 rullade bilen mot fagersta och klockan 18,00 kom vi hem igen..
Så nästan 12 timmar..
Men det var värt det.
Har varit riktigt roligt idag :)

Första klassen som var en LB,
känndes de bra o så.
Fick ett pet på sista hindret i grunden som var ett vågplank (nästa hälften av alla i klassen rev de..)
Men de är sånnt som händer, slarv från båda två.
Men iövrig känndes hon väldigt fin :)






Sen var det 5 timmars väntat inför nästa klass....

I LA:n , gick jag in med en lite kass känsla från framhoppningen.
Kom bra på ettan, helt fel på tvåa men klarade de, trean som var en vattenmatta där lättade jag för sent så hon hann inte upp med frambenet = en rivning..
Men restan av banan kändes hur bra som helst :D
Och kom ihåg, det var min coh duchess första LA tillsammans, så jag kan inte vara annat 'än nöjd :D <3










Som ni ser så var det bank med, och de har jag och duchess aldrig hoppat tillsammans.
Men det gick det med :D
Lite läskigt var det bara xd

Sjukt nöjd med dagen :D
Helt sjukt att jag och duchess har kommit såhär låååångt, trots alla skador coh skavanker (stavning) <3
 
MIN PONNY ÄR BÄST I HELA VÄRLDEN :D <3333333333333333

(Pappa har tagit alla korten, några bra, några mindre bra ;) )

Skrivet av: Ida

Ni är jätte duktigt, du ska vara nöjd! :)

2011-08-28 @ 21:37:57
Bloggens namn: http://idaatysk.blogg.se/
Skrivet av: A<3

Så duktiga ni är. Åååå va fins ni är. KUNG <3333333333333333333333333333333333

2011-08-29 @ 17:12:08

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0