Presenterna

Lovade ju att lägga upp vad jag hade fått i present när jag fyllde år.
Här kommer några saker! ;)



På bilden är de:
*Mansnoddar till hästen
*Örhängen
*Halsband, lilla lisa design
*Kingsland tävlings tröja
*Rosa dala häst typ
*Rosa Kingslnad strumpor
*Blå Equipage huvtröja
*Rosa pläd/filt
*Blå ap mapp, haha!

Sen fick jag även:
*Onepiece (får beställa själv)
*Stor tavala på mig och duchess
*Fler örhängen
*Badbyxor
*Schabrak med matchande luva

*Sten med text (från min ängel, Amanda <3)



Ja de va typ allt.
Sen har inte släkten varit här ännu, så får kanske något mer då ;)

/f

Skrivet av: eve<3

NB style eller??;D hon kör ju också med en så Kingsland tröja(fett snygga alltså*avundsjuk*XD)

puss<3

Gratis försesten vet inte om jag har sakt det än o.O?!

2011-08-03 @ 18:55:49
Bloggens namn: http://evelinakung.blogg.se/
Skrivet av: a<3

Åå skulle gärna vilja ha alla grejer! Lyllo dig!!

Puss <33333333333333

2011-08-03 @ 22:50:15

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0