2011 har varit...

.. upp och ner hela tiden.
Det har varit ett bra år, inte det bästa men helt okej!
Hösten kunde inte bli bättre än vad den har varit faktist!
Nästan den bästa tiden i mitt liv.
Har fått så många nya vänner och träffat massa nya människor under hösten.
Och så har jag ju fått trolle, världens bästa häst, om inte bättre!?

Sommaren 2011 sööööög.
Bröt ju nyckelbenet i början på sommaren och sen gick de bara nerför, bläh!
Även början på 2011 söööög.
Jag gick på toftaskolan, inte den roligaste tiden kan jag ju säga..
Men somsagt slutet på året vägde upp de hela så 2011 blev helt okej!

Jag känner att jag som person inte varit den bästa under detta år.
Jag måste bli mer självsäker, tro på mig själv och inte bara lyssna på andra.
Jag har låtit falska personer vara kvar i mitt liv, vilket jag ångrar nu..
Jag har litat på helt fel personer , de har jag fattat nu.
Men  vissa har personer har ju också förgyllt mitt 2011 och de är jag glad för!

Många tråkiga besked har även kommit detta år,
sånnt som har fått mig att gråta.
Gjort att jag inte kunnat sova på kvällarna,
sånna som man har fått en klump i magen och ont i hjärtat av...


2011 = OK , inget mer.



Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0