Jag är tillbaka!

Heeeej alla saknade läsare!
Nu var det mer än en månad sen jag skrev på min lilla blogg..
Lekte lite i PS imorrse och gjorde en ny header/design.
Men den blev inge bra så jag ska göra om den , kanske lite mer julig!?

Men oj vad det har hänt mkt sen jag skrev sist.
Mest bra, känns som jag är på toppen av ett berg just nu, mår så otroligt bra!
Kanske just därför jag vill blogga lite igen.
Fick ju även jullov igår så jag hoppas att jag kmr ha lite mer tid över nu.
Jag kör på så länge jag orkar helt enkelt.

Men nu vill jag ha en massa komentarer på vad jag ska blogga om och hur min design ska se ut.
Jag bloggar för eran skull, glöm aldrig de!


älskling <3


tjokis !!


älskade du <3


bjuder, typ

Skrivet av: Anna

Oj ser ut som ommv issa har glömt din blogg??

INTE JAG!! då vad heter PS ingentlingen??

jag och Olivia L ska gö gö en ny header såååååååååååå

skulle bli glad om din kunde skicka en komentar på vår blogg omm det!♥♥♥♥♥

2011-12-22 @ 22:07:34
Bloggens namn: http://ponnikompisar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0