Julafton 2011 är nu över !

godkväll mina kära läsare!
Nu är julafton 2011 över.
Jag måste säga att de var en kanon dag!
På eftermiddagen var vi nämligen inne hos farmor och farfar o åt julbord med farmor, farfar, faster, per o familjen.
sedan gick vi in till oss på kvällen och öppna alla paket :D

de va en hel del paket vill jah lova ;)
Och jag måste säga att de mesta var riktigt bra (y
Jag kan lägga ut bilder imon men de jag fick va typ; skor, kläder, smycken, hårgrejjer, böcker, schabrak + luva och lite mer :P
Skriver mer detaljer imon som sagt!

Men nu ska jag sleepa efter en väldigt bra dag!
Tack alla som gjorde den, och specielt tack för alla paket! :)

Hoppas även att mina läsare har haft en bra jul, vi hörs imon!

Två dåliga bilder på paketen under granen:



Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0