Tävling. :)

Hej!
Dagens tävling gick hur bra som helst!!
Första klassen var ju en LD två faser som ingick i serien.
Trolle var hur fin som helst.
Vi blev dubbel nolla och vann! :D
Så nu leder jag serien eftersom jag vann första tävlingen oxå :)

Aa men andra klassen var då en LB a:1a. Min och trolles första tillsammans :)
Grunden red vi felfritt, kom fel på ett hinder annars helt perfekt!
Sen var de omhoppning och då höjde dom 10cm så de var LA (110cm) .
Vi kom helt perfekt på allt, nollade även omhoppningen :D
Jag red inte så snabbt utom bara lugnt och metodiskt så vi slutade på en andra plats :)
Men fattar ni? Debuten i LB/LA och vi nollar , shiiit!

Världens bästa ponny, jag älskar dej mer än allt annat! <3





Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0