1250 inlägg

Tja allihopa!
Rubriken stämmer detta är mitt 1250 inlägg på denna blogg ;) hehe.
Just nu sitter jag iaf o äter chips *fy frida*
Men insåg nyss att vårat spring band har kommit....
De betyder att träningen börjar imorgon!
Och då är de verkligen ingen chipsätning.
Så passade på att unna mig några nu x)

Aja nyss varit i stallet o mockat.
mockade till alla hästar..
Men jossan är sjuk.
Hon är inne och tar prover typ vid sjukhuset lr nå ;)
Antagligen har hon halsfluss.

Så just nu är jag ensam hemma, wiiiihoo!
Men ska snart gå ut o ta in pollarna :P


                

Skrivet av: Mellani

Hej bra blogg!! :D



en lnskan vore omdu skulle kunna göra sånnadär outfits som en del hästbloggare gör? om du inte vet vad jag menar så brukar dom matcha ihop olika utrustningar och sätta det på en bild :) hoppas du förstår vad jag menar, skulle vara kul att se vad du har för stil :))

2011-02-08 @ 18:42:28

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0