24 feb.

Hejsan alla!
Nu kommer ett till inlägg, wiiihoo :D
Har nyss kollat på Sveriges värsta bilförare!
Innan de pratade jag med sötisen amanda i en halv timme :*
Snart ska jag väl hoppa in i duschen!
Efter de blir de antagligen att sova, om jag inte ska kika lite på big brother ;) hehe..
Men vi får se!
Har inte riktigt packat klart heller!
Så de måste jag också göra!
För imorgon sticker vi till göteborg, gött moos :D hihi.

Så de kommer inte bli så bra uppdateringar i helgen.,
Vet inte om jag ska ha med mig datorn..
Men mobilen är ju såklart med, så de kanske bara blir mobilbloggning.
Men de är väl bättre än inget alls!?

Ne nu blev de ganska långt här, hihi!
Så vi hörs kanske imorgon då!
Pussen!






Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0