''äventyr''

Hejsan allihopa!
Hann inte blogga nå mer innan jag åkte till dansen..
Men nu ska ni få höra vad jag har varit med om, hihi!
Först så åkte vi ju till dansen.
Och dansen gick bra o de va kul o sånnt ;)
Sen skulle vi gå till ninas mammas jobb.
De va typ 2 km dit kanske ;o
Jag halkade typ 2 ggr för de va så halt x) haha...
Aja sen gick vi in på djurmagasinet o kolla lite.
Aa men sen åkte vi vidare till city gross.
Där tog jag och nina en sån här bil vagn och körde runt med, grymt kul ;D
Sen åkte vi där ifrån.
Och när vi nästan va i T-BYN så stog de en bil mitt på vägen som typ hade fått motorstopp.
Och snäll som man är, så stannade vi och frågade om dom behövde hjälp.
Så då typ bokserade vi dom till t-byn ;) haha.
Och jag kännde dom också :O fett konstigt typ ;)
Men aja sen kom jag hem tillslut iaf!

Nu ska jag kolla på tvv :D




Skrivet av: N, älsklingen

ha ha di var ju kungar i dagh!!!<3333333;*

2011-02-18 @ 20:09:03
Bloggens namn: http://ninabjorklund.blogg.se/
Skrivet av: josefine

vilken hemsida har du gjort din header på ?

2011-02-18 @ 20:48:18
Bloggens namn: http://emmajosefinedamberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig? :)

Din e-postadress: (syns inte på bloggen)

Ditt bloggnamn:

Kommentar:

Tack för din komentar!
RSS 2.0